• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na Plaktivatu zmagala »Sladka grožnja«

Na 9. natečaju za oblikovanje mestnega plakata Plaktivat so zmagali Ciril Trček, Maruša Lekše, Zala Sajko iz agencije LUNA\TBWA s plakatom »Sladka grožnja«. Organizatorji so prejeli rekordno število prijav, skupaj kar 161 del iz 25 držav.

Tokratni natečaj je potekal v sodelovanju z Zavodom Diabetes. Cilj je bil plakat, ki bi z vidnim sporočilom ljudi spodbudil, da diabetes jemljejo (smrtno) resno. Gre namreč za bolezen, ki je ne vidimo, ne čutimo in nas ne boli. Dokler ni prepozno. »Zmagovalno delo na inteligenten način predstavlja bistvo težave diabetesa. Male razvade, kot so sladkarije, tobak in alkohol, so morda videti nedolžno, vendar so v resnici velika grožnja našemu zdravju,« je povedal Gal Erbežnik, predsednik strokovne komisije. Poleg Erbežnika so bili v komisiji še Ana Ivandić (Edition Digital), Matija Kocbek (Pristop), Miha Bevc (BPCS), Tine Lugarič (Luna\TBWA), Darja Lovšin (Zavod Diabetes) in Blaž Gregorin (TAM-TAM).

Zmagovalni plakat