• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Merkur predstavil virtualni razstavni prostor kopalnic

Merkur v sodelovanju z digitalno agencijo Digidrom omogoča razširjeno nakupno izkušnjo. V izbranih trgovskih centrih lahko v virtualni resničnosti »preverite« kopalnico, še preden je ta dejansko zgrajena.

Prepletanje spleta in fizične trgovine

»Bolj kot kdaj koli do zdaj prihaja do prepletanja spleta in fizične trgovine. Zaradi povečane uporabe spleta se je pojavil izziv: kako kupce prepričati, da se pred nakupom po informacije odpravijo v fizično trgovino?« izziv komentirajo pri Digidromu. Pojasnjujejo, da virtualna resničnost kot prodajno orodje deluje v treh fazah. Pomaga pri navduševanju kupca, načrtovanju prostora (glede na tloris) in končno ogledu kopalnice »v živo« z vsemi podrobnostmi.

»Prednost integracije virtualne resničnosti v prodajni proces je predstavitev širšega nabora rešitev, kot so mogoče s fizičnimi izpostavitvami, in popolnoma nove digitalne izkušnje v vseh točkah dotika s kupci na prodajnih mestih,« so še povedali v agenciji. Prve virtualne razstavne prostore so sicer odprli julija letos.

 Več informacij o Merkurjevi kopalnici prihodnosti najdete tukaj.