• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kje boste rolkali na letošnjem SEMPL-u?

Znan je program 19. konference medijskih trendov SEMPL, ki bo med 23. in 24. novembrom v GH Bernardin v Portorožu. Nabor tem je (kot vsako leto) precejšen in predvsem aktualen. Poslušali boste lahko o razvoju prelomnih idej, prihodnosti oglaševanja in agencij, pomenu rabe jezika, vlogi digitalnega in vplivnostnega marketinga ter tehnološki preobrazbi.

Pristnost šteje

O nelinearnem marketingu bo predaval Jamie Turner, sodelavec CNN in avtor bloga 60SecondMarketer.com. Na to temo bo vodil tudi delavnico. Svoje znanje in izkušnje bo predstavil Joe La Pompe, »nočna mora« lenuhov med kreativci. Na spletu objavlja oglase s skorajda identično kreativno idejo, ki pa so jo izvedle različne agencije. Svoj vidik razvoja kreativnega razmišljanja bo predstavil kreativni mislec Dave Birss.

Kreativna beseda kreativno mesto najde

H kreativni in bolj premišljeni rabi jezika bo občinstvo spodbujala Susie Dent, britanska televizijska voditeljica in leksikografka. Da boste s svojimi sporočili izstopili iz povprečja, bo namreč treba bolj paziti na besede. Kako pomembno je biti opažen, se zaveda tudi Ben Maher, komercialni direktor JCDecaux iz Velike Britanije. Podal bo svojo vizijo digitalne prihodnostii zunanjega oglaševanja.

Od tehnologije preko vplivnostnega marketinga do transparentnosti

Nick Bicanic, režiser in ustanovitelj podjetja RVLVR, bo govoril o za prihodnost ključnih brezzaslonskih medijih. Črt Podlogar, digitalni strateg v digitalni agenciji Red Orbit, pa bo pojasnil premik nakupnih odločitev s televizijskega na mobilni zaslon. Prepad med tehnologijo in ljudmi bo poskušala pojasniti Sneha Nagesh, globalna direktorica za iskalni marketing v podjetju PHD Global Business.

Justin Rezvani, direktor ameriškega podjetja theAmplify, in Marija Mijatović, strokovnjakinja za komuniciranje iz Represent Srbija, bosta predstavila vplivnostni marketing. Še eni vroči temi, relevantnim metrikam in transparentnosti, se bosta posvetila Jan Jilek, direktor hrvaškega podjetja Dotmetrics, in Boris Rogan, direktor oglaševalske agencije TBWA Zagreb.

Prihodnost je učinkovita

O prihodnosti medijskih agencij bo spregovoril Andreas Schwabe, direktor agencije Blackwood Seven. Prikazal bo, kako lahko umetno inteligenco uspešno vpletemo v strateško medijsko načrtovanje. Kaj se bo z medijskim trgom dogajalo v naslednjih desetih letih, bo povedal Jon Watts, izvršni partner in soustanovitelj MTM iz Velike Britanije. John Dalton, direktor LSPR UK in LSPR Worldwide iz Velike Britanije, se bo posvetil upravljanju in vodenju in razlogih za njuno (ne)učinkovitost.

Delavnice: digitalni marketing z vseh zornih kotov

V dveh dneh konference bodo tudi številne delavnice. O digitalnem marketingu in tehnologiji s pravnega in procesnega vidika bodo govorili Igor Pauletič, ustanovitelj in direktor FrodX Slovenija, Matija Jamnik, soustanovitelj JK Group Slovenija, in ekipa DIMAQ. Kaj v oglaševalski industriji žene generacijo Y, bo razložil dr.Marko Majer, ustanovitelj in direktor agencije Mayer McCann Slovenija. Slavoljub Stanković,kreativni direktor v Mercator-S, bo predstavil svoj pogled na blagovne znamke. Kako s pomočjo tehnologije preoblikovati marketinško strategijo, bo pojasnil Saša Stanković, vodja spletnega poslovanja v podjetju FOREO.

Celoten program najdete na uradni spletni strani konference.