• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: Nevroretorik, ki razvija (politične) zgodbe

Prvi krog predsedniških volitev je za nami. Kako dobro in ustrezno so predsedniški kandidati komunicirali s potencialnimi volivci? O tem smo se v naslovnem intervjuju 437. številke Marketing magazina pogovarjali s Sebastjanom Jeretičem, izkušenim svetovalcem za politični marketing.

Sebastjan Jeretič že vso svojo poklicno pot združuje poznavanje politične teorije s prakso. Sodeloval je pri političnih kampanjah najvidnejših slovenskih politikov, zadnja štiri leta in pol pa je svetovalec v kabinetu koprskega župana Borisa Popoviča. Družbena omrežja imajo v političnih kampanjah čedalje večji vpliv, čeprav Jeretič opozarja na past »zapiranja v lastne balončke«, kar pomeni, da na teh omrežjih ljudje spremljajo predvsem podobno misleče, zelo malo pa jih je pripravljenih prisluhniti drugačnim prepričanje. »Zmago v prvem krogu je odnesla katastrofalna udeležba, ki kaže že globoko krizo naše demokracije. Ljudje so povsem dvignili roke od politike in očitno tudi kampanje niso spremljali. Tudi ankete so kazale Pahorju zmago ob pričakovanju višje udeležbe,« pripoveduje Jeretič. Z Jeretičem, ki na Londonski šoli za odnose z javnostmi (LSPR) predava o kriznem komuniciranju in upravljanju nevarnosti, smo se pogovarjali tudi o nevromarketingu, saj je bil eden njegovih začetnikov v regiji, vsebinskem marketingu in pripovedovanju zgodb ter ugledu stroke odnosov z javnostmi v Sloveniji.

Pišemo tudi o piarovskem nakladanju (mimogrede, ne splača se), raziskujemo (ne)preživetost marketinških potegavščin in ugotavljamo, kakšen je pomen obletnic v marketingu. Poročamo tudi s festivalov in konferenc, kot so 24. Zlati boben, POMP Forum in B2B konferenca.

MM NOVICE

En klub, en način plačevanja

Vse, kar ste hoteli vedeti o odnosih z javnostmi

Oglaševalsko razsodišče: Lesninin letak je neprimeren!

KOLUMMNE

Božidar Novak: twitter je orožje, vzemi ga v roke

Janja Božič Marolt: Tek na dolge proge


Filip Dobranić: 43,58 %

Aljoša Bagola: kako ljubiti?

MMOJSTRI

Valerija Prevolšek, predsednica SEMPL-a in direktorica Media Poola

John Mescall, soavtor vrhunskega oglasa »neumni načini smrti«

Susie Dent, strokovnjakinja za jezik

FESTIVALSKI TURIZEMM

Vsebinski marketing v vsej svoji kompleksnosti

Konferenca inbound kot velik navdih

Ne le tisk, ogrožena je tudi klasična televizija

Trendi v spremljanju medijev

Kupec mora biti vedno v središču!

MMARKETING

Zakaj se »piarovsko nakladanje« ne splača

Je tudi vas strah, da boste v življenju kaj zamudili?

Obletnice kot marketinško orodje

MED ZNAMMKAMI

Znamka živi, ko je med ljudmi

Prenova znamke 1001 Cvet


BuzzFeed ali znanost viralnosti

DIGITALNO

Kako so predsedniški kandidati komunicirali digitalno?

Glasovno upravljanje kot naslednji korak v uporabniški izkušnji

10 korakov do uspešnega nativnega oglaševanja

MMOJSTRI

Ujemi mojo pozornost, če moreš!

MM dizajn prihodnosti: Olga Košica in Rok Marinšek

Od genialnega mikrofona do drobilca kamenja

LDF: Kakšno je oblikovanje prihodnosti