• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Twitter naredil korak naprej k transparentnosti

Twitter se je odločil narediti konec očitkom o pomanjkanju transparentnosti v oglaševanju na svoji plaformi. Predvsem si želijo narediti konec spornim političnim oglasom, zato so sklenili sodelovanje s središčem za transparentnost MRC (»Media Rating Center«).

Foto: Pixabay

Poleg Googla in Facebooka se je na udaru javnosti (v sicer drugačnih okoliščinah in zaradi drugih razlogov) znašel tudi Twitter. Očitali so mu predvsem pomanjkanje nadzora nad boti in (menda) rusko propagando med in po ameriških volitvah. MRC bo pod drobnogled vzel Twitterjeve podatke in ocenil, kako nantančna so poročila posameznim oglaševalcem glede ogledov in klikov na oglase. Seveda pa naj bi prišli na dan tudi podatki o tem, kdo je lansiral oglase, koliko časa so oglasi oziroma kampanje na spletu in zakaj z njimi ciljajo točno določeno občinstvo.

Twitter je prvi izmed »velikih«, ki se je odločil za ta korak. Obljubljajo, da bodo vse ugotovitve sproti objavljali na svojem blogu.