V sklopu konference KIDS je strokovna komisija predavateljev podelila nagrade najboljšim oglaševalskim ali piarovskim projektom. Veliki nagradi sta prejela Aero Jolly in Lidl Slovenija.
Veliko nagrado za oglaševalsko akcijo je prejela akcija »Ponosni na svoje barve« podjetja Aero Jolly. V njej nastopa smučarski skakalec Robert Kranjec s hčerko Piko. Oglas povezuje zgodbo (posvojenega) otroka, družinske ljubezni in športnih dosežkov z igrivostjo in kreativnostjo lastnega izdelka.
Z veliko nagrado za najboljši piarovski projekt je bil nagrajen Lidl Slovenija za akcijo »Tomaž in Ema«. Kuhar Tomaž Kavčič in deklica Ema otroke v oglasih spodbujata k učenju zdravega kuhanja, druženja med starši in otroki in poleg ustvarjanja hrane tudi ustvarjanja nepozabnih družinskih spominov.
Priznanja so prejeli tudi Mladinska knjiga za projekt »Tu so pravljice doma – Muca copatarica«, Generali Slovenija za projekt z animirano risanko »Zapoj!« in HiPP Hrvaška za izobraževanje staršev o prehrani dojenčkov in malčkov.
Nagrade so podelili v okviru prve konference KIDS, ki je bila med 20. in 22. oktobrom 2017 v Rovinju. Rdeča nit konference je bilo iskanje odgovora na življenjski izziv – srečna družina ali uspešna kariera? Udeleženci so konferenco lahko obiskali s svojimi družinami.