• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Prvi veliki nagradi KIDS PR &A D za Aero Jolly in Lidl Slovenija

V sklopu konference KIDS je strokovna komisija predavateljev podelila nagrade najboljšim oglaševalskim ali piarovskim projektom. Veliki nagradi sta prejela Aero Jolly in Lidl Slovenija.

Clemens Ellmaulthaler (Aero-Jolly), mag. Aleš Lisac in organizatorka mag. Vivien Najvirt Korošec.

Veliko nagrado za oglaševalsko akcijo je prejela akcija »Ponosni na svoje barve« podjetja Aero Jolly. V njej nastopa smučarski skakalec Robert Kranjec s hčerko Piko. Oglas povezuje zgodbo (posvojenega) otroka, družinske ljubezni in športnih dosežkov z igrivostjo in kreativnostjo lastnega izdelka.

Z veliko nagrado za najboljši piarovski projekt je bil nagrajen Lidl Slovenija za akcijo »Tomaž in Ema«. Kuhar Tomaž Kavčič in deklica Ema otroke v oglasih spodbujata k učenju zdravega kuhanja, druženja med starši in otroki in poleg ustvarjanja hrane tudi ustvarjanja nepozabnih družinskih spominov.

Priznanja so prejeli tudi Mladinska knjiga za projekt »Tu so pravljice doma – Muca copatarica«, Generali Slovenija za projekt z animirano risanko »Zapoj!« in HiPP Hrvaška za izobraževanje staršev o prehrani dojenčkov in malčkov.

Nagrade so podelili v okviru prve konference KIDS, ki je bila med 20. in 22. oktobrom 2017 v Rovinju. Rdeča nit konference je bilo iskanje odgovora na življenjski izziv – srečna družina ali uspešna kariera? Udeleženci so konferenco lahko obiskali s svojimi družinami.