• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nekatere stvari pač niso za deljenje

Vsi jih poznamo. Ljudi, ki na družbenih omrežjih delijo skoraj vsak trenutek svojega življenja. Agencija McCann Bukarešta je za verigo hitre prehrane KFC pripravila akcijo, kjer si prevelike »delivce« pošteno privošči.

KFC je v Romuniji vabil uporabnike, naj na njihovo spletno stran naložijo vsebino, ki naj bi šla po njihovem mnenju predaleč. KFC je obljubil, da bo »prevečkrat« deljene fotografije predelal v tiste, ki so resnično vredne deljenja.

»Nekatere stvari pač niso za deljenje. Kot na primer Duetos (tortilji, polnjeni s piščancem, op. p.), ki so v omejeni količini namenjene le enemu gostu. Na tem temelji tudi kreativni koncept akcije, in sicer opozarjanje na »fenomen« pretiranega deljenja na družbenih omrežjih. Potrošnikom sporočamo, naj družbene medije uporabljajo zmerno,« je povedala Monica Eftimie, vodja marketinga pri KFC Romunija.