• Facebook
  • Twitter
  • RSS

24. Zlati boben: Z »Lahkonočnicami« velika nagrada tudi za Slovenijo!

Grey Ljubljana je kot najuspešnejša slovenska agencija na 24. Zlatem bobnu prejela po eno veliko, zlato in srebrno nagrado. Agencija leta je McCann Worldgroup Italija, mreža McCann WorldGroup pa največkrat nagrajena agencijska mreža.

Na 24. mednarodnem festivalu kreativnosti Zlati boben so sicer podelili 14 velikih nagrad, 17 zlatih bobnov in 15 srebrnih bobnov. McCann Worldgroup, prejemnica nagrade  Zlata mreža, je zbrala 141 točk. Agencija leta McCann WorldGroup Italija s 67 točkami, ruska agencija Voskhod pa ostaja najboljša neodvisna agencija z 52 točkami.

Sloveniji tri, regiji pa deset »bobnarjev«

Grey Ljubljana je za akcijo »Lahkonočnice«, ki so jo ustvarili za A1 Slovenija, poleg velike nagrade prejel še zlato nagrado v kategoriji digitalnih akcij in srebrno v kategoriji oznamčenih vsebin. Slovenija je letos s tremi nagradami  potrojila lanski uspeh. V regiji Adriatik ostane še ena velika nagrada, in sicer jo je prejela zagrebška agencija Imago Ogilvy za akcijo »Dragi gospod predsednik« za blagovno znamko vode Jamnica. Skupaj so agencije iz regije osvojile 10 nagrad. Po tri sta prejeli Grey Ljubljana in McCann Beograd, dve New Moment New Ideas Company, po eno pa Imago Ogilvy in Bruketa&Žinić&Grey.

V regiji slavje New Momenta in Grey Ljubljana

Podelili so tudi posebne nagrade za projekte agencij iz regije Golden Drum Adriatic Award. V sekciji »Najboljše delo« je zlato nagrado prejela New Moment New Ideas Company za projekt »Knjiga miru«. Poleg Grey Ljubljana je srebrno nagrado prejela tudi agencija McCann Beograd za akcijo »DemocrARTisation«.

V tekmovalni sekciji »Najboljša praksa« je zlato nagrado prejela agencija Grey Ljubljana za »Lahkonočnice«, bronasto pa Imago Ogilvy za akcijo »Dragi gospod predsednik«. Bronasto nagrado so podelili agenciji McCann Beograd za akcijo »DemocrARtisation«.

Zlato uro za najboljšega kreativnega direktorja je prejel Alessandro Sabini, izvršni kreativni direktor pri McCann Worldgroup Italija, za akcijo »Odgovorno pivo«.