• Facebook
  • Twitter
  • RSS

24. Zlati boben: Na vidiku nov uspeh »Lahkonočnic«

Akcija »Lahkonočnice« agencije Grey Ljubljana in A1 Slovenija se je v kar petih kategorijah uvrstila v ožji izbor 24. Zlatega bobna. Od slovenskih agencij sta v ožjem izboru še VBG in Luna TBWA.

Po SOF-u, Cannesu in BalCannesu se »Lahkonočnicam«, ki so jih pri Greyu ustvarili za A1 Slovenija, nasmiha nov mednarodni uspeh. Akcija je med finalisti v kategorijah radijskih oglasov, digitalnih akcij, aktivacij, znamčenih vsebin in odnosov z javnostmi, kar je največ med agencijami iz regije. Luna TBWA in VBG sta vsaka s po eno akcijo v ožjem izboru v kategoriji oblikovanja. Prva z vizualno podobo za lanski Zlati boben, VBG pa z embalažo za oljarno Kocbek.

Med agencijami iz regije so v ožjem izboru še New Moment New Ideas Company z delom »Ena knjiga za mir« v treh kategorijah, McCann Beograd z delom »DemocrARTisation« v štirih kategorijah in akcijo »Ne hecajte se s Slavo« v eni, ter  Bruketa&Žinić&Grey in Imago Ogilvy s po enim delom – prva s knjigo »Upanje« (»Hope«) in druga z akcijo »Dragi gospod predsednik« (»Dear Mr. President«).

Galerijo prijavljenih del najdete tukaj.