• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Uf, tole bi lahko spremenilo pogled na oglaševalske nagrade

Znana revija Lürzer’s Archive je razpisala mednarodni natečaj za nagrade Grand Slam, na katerem bodo zmagovalci namesto kipcev, plaket in drugih »okrasnih« simbolov, prejeli – ja, uganili ste – denar! Za denarne nagrade bodo namenili 60 odstotkov vseh zbranih sredstev iz prijavnin.

Višina nagrade za posamezno nagrado (zlato, srebrno, bronasto) in kategorijo bo odvisna od števila prijavljenih del in plačanih prijavnin. Prijavitelji se bodo za nagrade – zlate, srebrne in bronaste – potegovali v petih kategorijah: filmski oglasi, tiskani oglasi/plakati, neposredne akcije, digitalne akcije in najboljša uporaba zvoka. Prijave zbirajo do 31. januarja 2018. Prijaviti je možno dela, ki so nastala med 1. januarjem 2016 in 15. oktobrom 2017. Cena prijavnine znaša med 340 in 450 evrov (odvisno, kako hitro se boste prijavili). Žirija še ni znana, bo pa kredibilna, obljubljajo pri Lürzer’s Archive. 

Poigrali smo se s številkami in pogledali, koliko denarja bi dejansko bilo mogoče zaslužiti. V primeru, da bi se na Grand Slam prijavilo tisoč del, bi ob povprečni ceni 400 evrov na prijavo zbrali 400 tisoč evrov. Od tega bi namenili za nagrade 240 tisoč evrov (60 odstotkov). Če bi žirija v petih kategorijah podelila po 20 nagrad, torej skupaj, bi posamezno delo v povprečju nagradili z 2400 evri (več za zlato, najmanj za bronasto nagrado).

Pri Lürzer’s Archive pravijo, da gre za prvo oglaševalsko tekmo z denarnimi nagradami. Vsekakor gre za zanimiv odgovor na letošnjo kritiko mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions s strani Publicisa in WPP-ja.