• Facebook
  • Twitter
  • RSS

McCann New York je agencija leta na tekmovanju Cresta

25. mednarodno oglaševalsko tekmovanje Cresta ni prineslo presenečenj. Agencija McCann New York je s skupno 17 nagradami postala agencija leta, McCann pa agencijska mreža leta. Med nagrajenci ni nobene slovenske agencije ali agencije iz regije.

»Neustrašna deklica« (»Fearless Girl«), ki jo je ustvarila agencija McCann New York za upravljavca skladov State Street Global Advisor, je bila nagrajena s kar štirimi velikimi nagradami. V kategoriji najboljše uporabe zvoka je veliko nagrado dobila odmevna akcija ob paraolimpijskih igrah »Mi smo superljudje« (»We’re the Superhumans«), ki sta jo produkcijska hiša Blink Productions in agencija 4creative ustvarili za britansko televizijsko postajo Channel 4. Za najboljšo celostno akcijo je bila nagrajena akcija »#DadDo«, ki jo je za P&G ustvarila agencija Grey New York. V tekmovalni skupini televizijskih oglasov je z akcijo za poštno podjetje PostNord »Ljubezenska logistika« (»Love Logistics«) slavila švedska agencija Forsman & Bodenfors.

Za Yuyo Furukawo, predsednika žirije in glavnega kreativnega direktorja pri agenciji Dentsu, so oglaševalska tekmovanja v luči »bojkota« Publicisa in WPP-ja na razpotju. Vendar pa zagotavlja, da člani žirije na tekmovanju Cresta zagotavljajo 100-odstotno kakovost in nepristranskost. »Verjamem, da če lahko na ta način odkrijemo več »neznanih« del, bo tekmovanje Cresta le še povečalo svoj pomen,« je povedal Furukawa.