• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Američani medijem v povprečju namenjajo pol dneva!

Skupaj dvanajst ur dnevno se Američani posvečajo takšnim in drugačnim oblikam medijev. Pri analitičnem portalu eMarketer v prvi vrsti rezultate pripisujejo porastu »večopravilnosti«, torej souporabi mobilnih naprav.

Foto: Pixabay

eMarketer je objavil svojo letno poročilu o trendih in napovedih spremljanja medijev med odraslimi Američani. Ugotovitve kažejo, da Američani v povprečju medijem namenijo pol dneva, a pri tem je treba upoštevati vidik večopravilnosti. To pomeni, da na primer ob gledanju ure televizije hkrati še (ves čas) brskate po telefonu, se to šteje skupno dve uri uporabe medijev. Na ta način se spremljanje medijev veča, število ur v dnevu pa ostaja isto.

Največji delež med posameznimi mediji oziroma kanali ima televizija, ki ji Američani namenijo skoraj štiri ure dnevno. Mobilnim napravam (klici se ne upoštevajo) se posvečajo v povprečju tri ure in sedemnajst minut dnevno, v prihodnosti pa naj bi ta številka še poskočila. V primerjavi z letom 2016 Američani spremljajo medije v povprečju dve minuti več dnevno, v primerjavi z letom 2012 pa štiriindvajset minut

»Tudi količina pozornosti ima svoje meje. Temu primerno se rast upočasnjuje. Pozornost, namenjena mobilnih napravam, se bo še povečala, a na račun drugih kanalov. Tu je treba predvsem upoštevati padec uporabe osebnih računalnikov, tiskanih medijev, radia in seveda tudi televizije,« sklenejo pri eMarketerju.