• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Opazili smo: Doblo je imeti koscek nalave doma

Tako kot mi te dni na številnih plakatih in oglasih niste opazili tiskarskega škrata. Gre namreč za slogan nove Hoferjeve akcije za otroške kašice.

Čeprav je na prvi pogled nekaj nenavadnega v zapisu, se večina opazovalcev že v naslednjem trenutku nasmehne, ko spozna, za kaj gre. V Hoferju priznavajo, da so prejeli kar nekaj obvestil o morebitni tiskarski napaki. »V navihani kampanji smo spregovorili v otroškem jeziku. Veseli smo pozornosti, ki so jo spodbudili oglasi za BIO otroško hrano Natur aktiv. Pričakovali smo namreč, da bo slogan opažen, obseg odziva pa je presenetil tudi nas. Vsi komentarji so dokaz, da veliko bralcev, gledalcev in mimoidočih še vedno bere besedila, kar je pravzaprav spodbudno. Ker pa je kampanja namenjena malčkom, je nagovor v jeziku, ki ga govorijo tudi nekateri najmlajši,« kreativno rešitev razlagajo pri Hoferju.