• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Poslušajmo potrošnike, odločajo o trendih

Direct Media je prejšnji teden v Beogradu organizirala Direct Medio Akademijo, na kateri so vodilni iz podjetja Trendwatching oglaševalcem, medijem in agencijam predstavili nekatere nove trende v marketingu.

Pet svetovnih trendov za leto 2018 so povzeli takole:

  • Oglaševalci morajo ljudem ponuditi storitve in proizvode, ki jim bodo olajšali življenje. Tudi z uporabo umetne inteligence.
  • Skrbeti za stalno prisotnost na popolnoma novih mestih in novih okoliščinah.
  • Omogočiti povezovanje ljudem s podobnimi zanimanji.
  • Interno izboljševati lastno podjetje in o tem poročati navzven.
  • Biti drugačen in nepredvidljiv.

»Potrošniške navade in njihova pričakovanja se menjajo hitreje kot kadar koli prej. Njihova pričakovanja je treba prepoznati, še preden se to začne odražati na poslovanju, potrošnikom se je treba približati in jim ponuditi prenovljene izdelke in storitve. V današnjem okolju, za katerega so značilne hitre spremembe, morajo tudi podjetja sama opazovati potrošnike in trende, ki se jih lotevajo,« je povedal David Metin, direktor za trende in analitiko pri Trendwatching.

Direktor Direct Medie Jovan Stojanović je izjavil, da je spremljanje trendov v marketingu pomembno, saj povezuje podjetja in potrošnike in ocenil, da je delo na trendih podobno delu na sebi.

Jovan Stojanović je pojasnil, da so pred nekaj leti Akademijo osnovali zato, da bi »bili v poslu boljši interno, danes pa so akademijo odprli tudi za širšo javnost«. Jovanović je še dodal: »Del našega znanja želimo deliti s stroko. Našim znamkam želimo pomagati pri krepitvi, za kar pa je seveda nujno znanje.«

Programa Direct Media Akademije se je do danes udeležilo že več kot 300 udeležencev. Pri njegovi pripravi sodelujejo ljudje, ki se ukvarjajo s strategijami znamk, komunikacijskega načrtovanja, raziskovanja, digitalnega marketinga, odnosov z javnostmi in družbenimi omrežji. 

Med bolj dejavnimi predavatelji akademije je tudi Mitja Tuškej (Formitas/ Direct Media), ki je po petkovem srečanju za MM povzel svoje misli: »Poslušati predavanje o trendih in o tem, kam se naš oznamčeni planet premika, je bila odlična popotnica vsem, ki se ukvarjajo z znamkami. Še posebej navdihujoče je bilo sodelovati v delavniškim delu predavanja, kjer sta kolega iz Trendwatchinga na praktičnem primeru pokazala, kako lahko z analizo trendov iščemo nove invoativne poti v razvoju izdelkov, storitev ali komunikacijskih kampanj ter celo vizije znamke. Dejstvo je, da je poglobljen študij trendov edino področje, ki ti omogoči, da s precejšnjo gotovostjo vidiš, kam svojo znamko usmeriti jutri. Odlično! Veljalo bi ekipo pripeljati tudi v Slovenijo!«