• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dragi Siri in Alexa, mogoče kdaj drugič

Glasovni virtualni pomočniki so čedalje bolj uveljavljeni in priljubljeni, a za zdaj očitno zgolj na papirju. Raziskava med Britanci je namreč pokazala, da jih več kot polovica te tehnologije še ni preizkusila in je ne namerava niti v bližnji prihodnosti.

Foto: Amazon

V raziskavi britanskega Inštituta oglaševalskih strokovnjakov (IPA) je sodelovalo več kot 1000 Britancev. Največji udarec za zagovornike (in jasno blagovne znamke) glasovnih virtualnih pomočnikov je delež sodelujočih, ki jih niti niso še nikoli preizkusili, niti nimajo posebnega interesa zanje. 54 odstotkov jih v tehnologijah, kot sta Applova Siri ali Amazonova Alexa, ne vidi uporabne vrednosti. Četrtina (26 odstotkov) jih je že preizkusila, 29 odstotkov pa z glasovnimi virtualnimi pomočniki sploh noče imeti stika. Zelo zanimiv je tudi odziv na trditev »skrbelo bi me, kako bi podjetja uporabila moje digitalne odtise«, saj je pritrdilno odgovorilo 60 odstotkov vprašanih.

Da je trenutno navdušenje nad glasovnimi pametnimi pomočniki morda pretirano, je potrdil tudi Nigel Gwilliam, vodja oddelka za inovacije pri IPA. »Po optimističnih napovedih naj bi bilo do leta 2018 že 30 odstotkov naših interakcij s tehnološkimi napravami na glasovni ravni. Sodeč po ugotovitvah raziskave so te napovedi malce prezgodnje,« je sklenil Gwilliam.