• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Neustrašna deklica« velika zmagovalka tudi na nagradah Clio

V New Yorku so podelili mednarodne oglaševalske nagrade Clio. Akcija »Neustrašna deklica« je v domačem New Yorku prejela kar pet velikih nagrad. Ustvarjalec akcije, agencija McCann New York, je postala agencija leta. Naročnik akcije, upravljavec skladov State Street Global Advisor, pa je bil imenovan za oglaševalca leta.

»Neustrašna deklica«, ki pogumno strmi v oči biku na Wall Streetu, je bila velika uspešnica tudi na tekmovanju Clio. Veliko nagrado so prejeli za najboljšo akcijo zunanjega oglaševanja, inovacijo, organizacijo dogodkov, oznamčeno vsebino in odnose z javnostmi. Podobno kot na letošnjih kanskih levih so bile tudi na tekmovanju Clio zelo uspešne akcije, ki na takšen in drugačen način opozarjajo, da je z oglaševanjem mogoče spremeniti svet na bolje.

To velja tudi za akcijo »Okrepi svoj glas« (»Boost Your Voice«) ameriške agencije 180LA za mobilnega operaterja Boost Mobile. Nagrajena je bila z veliko nagrado za zunanje oglaševanje. IKEA je za svoj prispevek k lastnikom restavracij z akcijo »Skuhajte to stran« (»Cook this page«) prejela veliko nagrado v kategoriji neposrednih akcij. Velika nagrada za digitalno akcijo je pripadla agenciji David iz Miamija, ki je za verigo restavracij s hitro prehrano Burger King zasnovala akcijo »Google, Whopperjev dom« (»Google Home of the Whopper«). David in Burger King sta bila nagrajena še enkrat, in sicer je bila akcija »Goreče trgovine« (»Burning stores«) nagrajena z veliko nagrado v kategoriji tiskanih oglasov.