• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: »Gorenje je del mene«

Z zgornjimi besedami se opiše Suad Hadžić, naslovni intervjuvanec oktobrske, 436. številke Marketing magazina. Gorenju, edini slovenski globalni proizvodni blagovni znamki, kot rad poudari, je pripaden že več kot tri desetletja. Odgovoren je za globalno prodajo, produktni marketing in tržno komuniciranje blagovne znamke Gorenje. Prav tem aktivnostim smo v pogovoru posvetili največ pozornosti.

Da so zaposleni najboljši ambasadorji podjetja, še zdaleč ni le gola floskula. Še posebej, ko spoznaš človeka, kot je Suad Hadžić. Gorenju je zvest že več kot trideset let in mu je predan z vsem srcem. To pričakuje tudi od svoje ekipe, saj meni, da le pripadni zaposleni težijo k presežkom, kar je za Gorenje, kot edino slovensko globalno proizvodno blagovno znamko, ki se sooča z izjemno konkurenco na svetovnem trgu gospodinjskih aparatov, še kako pomembno. Mali David se z velikimi Goljati bori z inovativnostjo, kreativnostjo in iznajdljivostjo, ki jih povezuje napredno oblikovanje. 

Z novo identiteto, ki potrošnikom obljublja poenostavljeno življenje (»Life Simplified«), se za Gorenje začenja novo obdobje tudi v marketinškem in komunikacijskem pogledu. »Vse je povezano s filozofijo blagovne znamke. Blagovna znamka mora živeti; blagovna znamka ni samo napis na aparatu, ampak mora pričati o naši filozofiji in duši, po kateri je prepoznana na trgu. Izražati mora naš odnos kot proizvajalca in inovatorja, ki izdelke ustvarja za potrošnike,« Hadžić pojasnjuje spoj oddelkov prodaje in tržnega komuniciranja.

Pišemo tudi o poslovanju slovenskih medijev in komunikacijskih skupin ter pomenu GDPR za oglaševalce. Kaj se PR-agencije lahko naučijo od oglaševalskih? Kako mojstri skrbijo za srečo zaposlenih? Ali so prekarci novi svobodnjaki? Vse to in še več pa v novem MM-u:

MM NOVICE

Prihaja prva konferenca o B2B-marketingu

Zelena dostava hrane

Bruketa & Žinić OM se združuje z Grey Zagreb

KOLUMMNE

Božidar Novak: Lidlovi križi, brisanje riti in bazen v sefu

Janja Božič Marolt: Zlati košarkarji

Filip Dobranić: Včasih je treba priznati poraz

Aljoša Bagola: Kako biti »v redu«?

MED AGENCIJAMMI

Vodilne komunikacijske

skupine z manjšimi prihodki

Prekarec, osiromašeni naslednik svobodnjaka

Čarobni učinek motivacije

Ekscentrični sanjač, odgovoren za srečo zaposlenih in naročnikov

Naših najboljših 10: Zadrga

FESTIVALSKI TURIZEMM

Vse nagrade Weekend Media Festivala

Spoznajte spletne prvake 2017!

DIGITALNO

Kakšna je prihodnost videooglaševanja?

Optimizirajte svoje oglaševalske akcije na Googlu!

Pet ključnih dejstev o marketingu z vplivneži

Prva avstrijska agencija, ki trži zvezdnike z YouTuba

Ko tehnologija olajša ustvarjanje vsebin

KREATIVNO

MM dizajn prihodnosti: Peter Movrin

Fotograf, ki hodi po tanki črti med umetnostjo in modo

Vladan Srdić razstavlja v Beogradu

MMEDNARODNO

Kaj se PR-agencije lahko naučijo od oglaševalskih – in nasprotno?

Najprej preizkusi, nato kupi

Dolgočasni plakati pred napeto tekmo