• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Instagram v pol leta podvojil število oglaševalcev

Na Instagramu oglašuje 2 milijona blagovnih znamk, kar je dvakrat več kot marca letos. Septembra 2017 je aplikacija dosegla še en mejnik, saj jo uporablja 800 milijonov uporabnikov.

Foto: Pixabay

Instagram (še) ne dosega niti polovice števila oglaševalcev na Facebooku (teh je 5 milijonov), a v primerjavi z lanskim letom jim je to številko uspelo povečati za štirikrat. Facebookov prevzem Instagrama sicer številni obravnavajo kot eno najbolj donosnih naložb v tehnološkem svetu.

Matično podjetje Instagramu seveda ne skače v zelje, med drugim je že pred dvema letoma oglaševalce razveselil s poenostavitvijo oglaševalskega orodja in razširjenimi možnostmi ciljanja. Od takrat je Instagram zrasel v blagovnim znamkam zelo prijazno platformo. Od lani ponuja tudi Facebooku podobne strani za podjetja oziroma blagovne znamke.