• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Najboljši projekt vsebinskega marketinga leta ima Akrapovič Kreativa

V okviru osme konference POMP Forum v ljubljanskem Cankarjevem domu so podelili nagrade največjim dosežkom na področju vsebinskega marketinga v Sloveniji. Veliki pomp, najvišjo nagrado, je tokrat dobila Akrapovič Kreativa, in sicer za svoje komuniciranje na Facebooku in Instagramu.

Kot je pojasnila žirija, se podjetje Akrapovič komuniciranja v družbenih medijih loteva analitično premišljeno, z jasno zastavljenimi cilji in opredeljenimi ciljnimi skupinami. »Njihovo komuniciranje je dokaz, da se z dobro strategijo in načinom merjenja uspešnosti lahko tudi v družbenih medijih dosega in presega pričakovane učinke. V času, ko je konkurenca v družbenih medijih izredno močna, njihove objave dosegajo visoko interakcijo in sledilcem vedno znova ponujajo sveže in privlačne vsebine,« so med drugim zapisali.

Zmagovalci po posameznih, trinajstih kategorijah so naslednji:

1. Najboljša celostna strategija vsebinskega marketinga

Nagrada Pomp: Strategija vsebinskega marketinga Zavarovalnice Triglav, Zavarovalnica Triglav

Posebna pohvala: Strategija vsebinskega marketinga NLB, NLB

2. Najboljši digitalni medij

Nagrada Pomp ni bila podeljena, podelili pa so dve posebni pohvali, in sicer Val Skupini (gizzmo.si) za klepetalnega robota Mr. Gizzmo in Lidlu Slovenija za spletno mesto Zdravko Lidl.

3. Najboljši video

Nagrada Pomp: serija videov Prevc komplet, Zavarovalnica Triglav

Posebna pohvala: Mercedes AMG C63 with an Akrapovič Exhaust System, Akrapovič Kreativa

4. Najboljša tiskana revija/časopis

Nagrada Pomp: Preprosto, Lidl Slovenija

Posebna pohvala: Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica

5. Najboljše komuniciranje na družbenih omrežjih

Nagrada Pomp: Akrapovič na Facebooku in Instagramu, Akrapovič Kreativa

Posebna pohvala: Profil Lidla Slovenija na Snapchatu, Lidl Slovenija

6. Najboljši e-novičnik

Nagrada Pomp: PS interni novičnik, Porsche Slovenija

7. Najboljši medij(i) javnega sektorja, združenj in neprofitnih organizacij

Nagrada Pomp: Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica

8. Najboljša vsebinska kampanja

Nagrada Pomp: Potresi vedno pretresejo, Zavarovalnica Triglav

Posebna pohvala: Ne čakaj, postani darovalec, AV Studio in IPPR

9. Najboljše nativno oglaševanje

Nagrada Pomp: Zdravje, Triglav, Zdravstvena zavarovalnica

Posebna pohvala: Das Welt Auto – Zajamčeno dober občutek, Get.In

10. Najboljši medij(i) internega komuniciranja

Nagrada Pomp: Obzornik – Depresija. Pogovarjajmo se., Zavarovalnica Triglav

11. Najboljši vplivnostni (influencer) marketing

Nagrada Pomp: #Minidentiteta, Sonce.net

Posebna pohvala: Huawei P10, Sidera

12. Najboljša naslovnica

Nagrada Pomp: Obzornik, april 2017, Zavarovalnica Triglav

Posebna pohvala: Preprosto, pomlad 2017, Lidl Slovenija

13. Najboljša oblikovna rešitev na področju vsebinskega marketinga

Nagrada Pomp: Preprosto, Lidl Slovenija

Posebna pohvala: Simply Clever Colours, Porsche Slovenija za blagovno znamko Škoda

Posebni dosežki

Žirija je nagradi Pomp za posebne dosežke namenila Manci Korelc za projekt »Moja jezera« in ilustratorju Mitji Bokunu.

V letošnji šestčlanski žiriji so bili predsednica žirije Sara Božanić, ustanoviteljica Inštituta za transmedijski dizajn, Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija, Vesna Drole, predstavnica policije za odnose z javnostmi, Uroš Goričan, kreativni direktor v agenciji Publicis One Slovenija, Uroš Najžar, vodja ključnih kupcev v PM, poslovni mediji, in Nina Sankovič, vodja odnosov z javnostmi v Snagi. Dve kategoriji s področja oblikovanja so ocenjevali Henry Elphick, umetniški direktor v agenciji Cedar, Joseph Kalinowski, kreativni direktor pri Inštitutu za vsebinski marketing, in Andrej Štuk, kreativni direktor v agenciji C3. Dobitnika glavne nagrade veliki pomp za projekt vsebinskega marketinga leta pa je med vsemi nagrajenci izbrala posebna tričlanska žirija, v kateri so bili Ana Ivandić, direktorica marketinga in kreative v podjetju Edition Digital, Manja Gradišek, vodja tržnega komuniciranja pri NLB, in Vladimir Nardin, vodja digitalnega marketinga v Gorenju.