• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Interbrand: Tehnologija je vodilni sektor

Apple z vrednostjo 156 milijard evrov ostaja največ vredna blagovna znamka na lestvici ameriškega raziskovalnega podjetja Interbrand. V prvi deseterici je sicer kar sedem tehnoloških podjetij, po novem tudi Facebook.

Foto: Pixabay

Za Applom je na drugem mestu Google (120 milijonov evrov), Microsoft (67 milijonov) in Coca-Cola (59 milijonov) pa sta zamenjala mesti v primerjavi z lani. Zgornjih najvrednejših pet dopolnjuje Amazon z vrednostjo 55 milijonov evrov. Prvič letos je med deseterico tudi Facebook, ki se ponaša z največjo (48-odstotno) rastjo vrednosti svoje blagovne znamke, in sicer na 41 milijard evrov. Poleg omenjenih so v prvi deseterici še Samsung, Toyota, Mercedes-Benzin IBM.

Največjo rast so poleg Facebooka v preteklem letu zabeležili Amazon (29 odstotkov), Adobe (19 odstotkov), Adidas (17 odstotkov) in Starbucks (16 odstotkov). Med novinci v razvrstitvi največ vrednih 100 blagovnih znamk so Netflix (78. mesto), Salesforce (84.) in Ferrari (88.).

Pri določanju vrednosti blagovnih znamk pri Interbrandu upoštevajo tri komponente. In sicer so to finančni rezultati oznamčenih izdelkov in storitev, vpliv blagovne znamke na nakupne odločitve potrošnika in moč znamke pri določanju premijske cene.

Celotno poročilo je dostopno tukaj.