• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Grey in Pristop uspešna med »digitalci«

Slovenski prijavitelji so se odlično odrezali tudi na SoMo Borcu, tekmovanju za najboljša digitalna dela v regiji. Na kanskih in balkanskih levih nagrajene »Lahkonočnice« Grey Ljubljana in A1 Slovenija so prejele kar tri nagrade, »Donat Trump« Pristopa in Atlantic Grupe pa eno.

»Lahkonočnice« so bile nagrajene za najboljšo dobrodelno akcijo, najboljšo digitalno vsebino in najboljšo akcijo na več kanalih. Pristopov »Donat Trump«, ki je preplavil družbena omrežja novembra lani je bil nagrajen za najboljšo viralno akcijo. »Art, največja virtualna izložba vseh časov« je aplikacija leta, razvili pa so jo v agenciji McCann Beograd za Muzej sodobnih umetnosti. Najboljšo Facebook stran stran so ustvarili (in upravljali) Pioniri Communications za Guarano, nagrado za najboljšo aplikacijo in podobne tehnologije pa je prejela Real Grupa za Zagrebačko banko. Nagrado za najboljšega upravljavca družbenih omrežij je dobil Marko Jovanović iz agencije Executive Group. Najboljšo spletno stran leta v regiji si je ustvarila agencija Size.