• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Opazili smo: Ples kresničk

Grey Ljubljana je za A1 Slovenija mimoidočim na Slovenski cesti v Ljubljani pričaral »ples kresničk«. Skupaj z Europlakatom in Spectom so postavili dve interaktivni svetlobni vitrini z zaslonoma na dotik.

Kot so za MM povedali v agenciji, omrežje 4G/LTE ni le omrežje za deljenje izjemnih trenutkov, temveč preko njega te trenutke tudi ustvarjamo. »Z zanesljivim omrežjem najvišjih hitrosti smo povezali dve svetlobni vitrini. Mimoidočim smo preko zaslona na dotik omogočili izrisovanje likov, ki so se na drugem zaslonu prikazali v obliki edinstvenega plesa kresničk,« kreativno rešitev pojasnjujejo v agenciji.

 »V A1 Slovenija vedno radi podpremo in realiziramo inovativne predloge in tokrat je kreativna zasnova kampanje sama po sebi klicala po posebni izvedbi kreative za svetlobne vitrine. Kresničke kot nosilni element akcije so tako oživele tudi na tem mediju in izjemno lepo zaokrožile celotno kampanjo,« so povedali v A1 Slovenija.

Sodelujoči:

Predstavnice naročnika: Nina Šiler, Tatjana Kos, Mojca Goršič in Katja Vidovič

Vodja ekipe za upravljanje naročnikov: Matjaž Butara

Vodji projekta v agenciji: Klemen Krulec in Amadea Šoln

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopisec: Bor Klemenc Mencin

Oblikovalci: Anja Korošec

Produkcijska hiša: Zavod Multipraktik

Režiser: Miha Brodarič

Glasba: Raiven - Sijaj

Medijska agencija: Grey Ljubljana

Vodji medijskih projektov: Juna Neubauer in Asja Matijevec

Vodja spletnih medijskih projektov: Tina Koren

Trajanje akcije: Od 12. do 25. septembra 2017

Projektni partnerji: Europlakat in Specto.si