• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Bo zaradi Amazona digitalni duopol postal oligopol?

Spletni trgovec Amazon postaja vse pomembnejši igralec med iskalniki. Število potrošnikov, ki se pred nakupom informirajo pri največjem spletnem trgovcu, strmo narašča. Več kot polovica jih želeni izdelek najprej »preveri« prav na Amazonu.

Raziskava izraelskega tehnološkega podjetja Kenshoo je pokazala, da bi lahko v bližnji prihodnosti Amazon resno ogrozil primat Facebooka in Googla med iskalniki. Ugotovitve raziskave s 3100 sodelujočimi potrošniki iz ZDA, Francije, Nemčije in Velike Britanije so pokazale, da se kar 72 odstotkov potrošnikov pred nakupom izdelka o tem pozanima na Amazonu.

Tudi če najdejo primarno željo (izdelek ali storitev) drugje na spletu, jih 51 odstotkov alternative preveri na Amazonu. Tam tudi primerjajo cene in zberejo več informacij pred nakupom. In še za trgovce nekoliko manj prijetna ugotovitev: več kot četrtina (26 odstotkov) izdelke in ceno preveri na Amazonu po tem, ko so si ga ogledali v fizični trgovini.

Celoten dokument si lahko preberete na povezavi