• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Bruketa & Žinić OM se združuje z Grey Zagreb

Prevzem zagrebške kreativne agencije Bruketa&Žinić OM s strani holdinga WPP je končan. Združila bo moči z agencijo Grey Zagreb, nastala pa bo »nova« agencija z imenom Bruketa & Žinić & Grey, ki bo del agencijske mreže Grey.

Marca smo poročali, da je agencijska mreža Grey (v okviru največjega oglaševalskega holdinga na svetu WPP) prevzela eno najuspešnejših neodvisnih agencij v regiji. Proces prevzema je zdaj končan in poleg večinskega deleža v agenciji Bruketa & Žinić OM vključuje tudi nakup polovičnega deleža v sestrski agenciji Brigada. Združitev z Greyem Zagreb pomeni manjše spremembe v vodstvu tako na lokalni kot tudi regijski ravni. Soustanovitelja Nikola Žinić in Davor Bruketa sta postala predsednika uprave in glavna kreativna direktorja. Siniša Waldinger je novi izvršni kreativni direktor, Damjan Geber pa je direktor Brigade. Nikola Bubanj ostaja direktor agencijske skupine Grey za regijo Adriatik.

»Naše preteklo delo temelji na uspešnem sodelovanju. Na začetku sva bila samo Nikola in jaz. Imela sva srečo, da sva lahko pozneje sodelovala z vrsto izjemnih ljudi. Zdaj bomo lahko sodelovali z najbolj ambicioznimi organizacijami v regiji. Gre za korak naprej v našem razvoju,« je združitev komentiral Davor Bruketa.

Kot nam je v julijskem intervjuju že namignil Alain Groenendaal, direktor agencijske mreže Grey za področje Evrope, je Bruketa & Žinić & Grey postal eno od treh oblikovalskih središč mreže v Evropi. Poleg nje sta to še KW43 v Düsseldorfu in Brand Union v Stockholmu. Kot so zapisali v sporočilu za javnost, so oblikovalci v Zagrebu že začeli sodelovati s kolegi v Milanu, Moskvi in New Yorku. Agencija je sicer pred kratkim močno okrepila tudi digitalni oddelek pod vodstvom Ivana Kovačevića, nekdanjega direktorja digitalnega marketinga v Agrokorju. K skupini in njenim naročnikom bodo prispevali predvsem na področju interakcije med digitalnimi aktivnostmi in nakupovanjem v fizičnih trgovinah. Brigada naj bi po drugi strani že začela s sooblikovanjem prvih načrtov pri projektih arhitekturnega oblikovanja neposredno s sedežem skupine v Londonu.

 

»Pri Greyu smo se vedno osredotočali na kulturo, talent in brezhibno izvedbo. Z združitvijo naše zmogljivosti postajajo širše in globlje. Delovne ekipe bodo lahko delovale na različnih in večjih delih poslovanja, kot so nakupovalci, blagovne znamke in oblikovanje, trgovina na drobno in elektronska trgovina. Zdaj delamo z večjim platnom,« Nikola Bubanj pozdravlja nove priložnosti, ki jih ponuja združitev dveh uspešnih agencij.