• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Za balkanske leve se poteguje 20 del iz Slovenije

Slovenski prijavitelji so na letošnje tekmovanje BalCannes prijavili skupaj dvajset del, kar predstavlja šestino vseh prijav od skupno 120. Bo Pristop ponovil lanski uspeh, ko je bil izbran za najboljšo oglaševalsko agencijo?

Na letošnjem BalCannesu, reviji oglaševalskih agencij iz regije Adriatik, sodeluje 55 agencij (dve manj kot lani), ki so skupaj prijavile 120 referenčnih projektov (lani 125).  Tokrat bodo dela poleg naročnikov in novinarjev ocenjevali tudi predstavniki agencij. Poleg najboljših projektov bodo žiranti izbrali tudi najboljšo agencijo in podelili posebno nagrado BalCannesa. Predstavnik MM-a v žiriji Balcannesa Marjan Novak si je vsa prijavljena dela že ogledal in sporočil, da jih je v povprečju ocenil s 5,6 (možne so ocene od 1 do10) in povedal: »Regija ima rada pivo, se ukvarja z bančnimi krediti, turizmom, telefonira in pomaga v družbenih akcijah. Največ del je bilo namreč prav v naštetih kategorijah oziroma za navedene izdelke ali storitve. Čeprav kampanj slovenskih agencij nisem smel ocenjevati, pa sem prepričan, da bodo tudi letos med bolj izstopajočimi.«

Najboljša dela bodo njihovi snovalci predstavili na glavnem prizorišču festivala Weekend Mediav Rovinju v petek, 22. septembra 2017, ob 16:45. Vendar pa bo letos prvič, da bo vsaka izmed žirij predstavila svojo razvrstitev 25 projektov.