• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Razpis: STO za raziskave tržnega potenciala namenja 85 tisoč evrov

Slovenska turistična organizacija išče izvajalce za izvedbo spletne raziskave. Z njo želijo identificirati tržni potencial na ciljnih trgih Italije, Avstrije, Nemčije, Francije, Združenega kraljestva, Ruske federacije, Nizozemske in Poljske. Rok za oddajo ponudb je 22. september 2017.

Foto: Pixabay

STO želi spletno raziskavo izvesti na  šestih ključnih trgih (Italija, Avstrija, Nemčija, Združeno kraljestvo, Francija, Ruska federacija) ter na dveh rastočih trgih (Nizozemska in Poljska). Preveriti želijo prisotnost segmentov, identificiranih v tržni raziskavi »Segmentacija – identifikacija ciljnih skupin slovenskega turizma« in strukturo ciljne populacije po teh segmentih. Hkrati želijo identificirati morebitne druge segmente turistov in opredeliti velikost tržnega potenciala.

Celotno razpisno dokumentacijo najdete na povezavi.