• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Airbnb na natečaju izbral Wieden+Kennedy

Wieden+Kennedy, neodvisna kreativna agencija iz ameriškega Oregona, je nova globalna agencija tehnološkega velikana Airbnb. Ta je pred natečajem prekinil sodelovanje s svojo dosedanjo agencijo TBWA\Chiat|Day LA.

Foto: Pixabay

V velikem finalu natečaja sta ostali dve agenciji, poleg W+K še DDB. Obe sta na natečaju vodili ženski direktorici. Wendy Clark, izvršna direktorica DDB za področje Severne Amerike, in Colleen DeCourcy, glavna kreativna direktorica pri W+K, naj bi po besedah podjetja opravili »izjemno delo«. Del natečaja je predvideval tudi sodelovanje z Airbnbjevo hišno kreativno ekipo.

»Zagotovo je šlo za najbolj izenačen natečaj v moji karieri. Obe agenciji sta izkazali izreden način razmišljanja, a pri W+K smo slišali tisti pravi glas skupnosti. Verjamemo, da nas bodo popeljali na višjo kreativno raven,« je povedal Jonathan MildenHall, marketinški direktor pri Airbnb. In očitno je bilo resnično tesno, saj je bil Mildenhall med drugim prvi mož oglaševanja pri Coca-Coli in direktor agencijske mreže TBWA.