• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zadnja »Stava« je padla v živo

Končala se je »Stava«, nadaljevanje akcije »Dvoboj« Pivovarne Laško in Lune TBWA. V seriji oglasov smo lahko spremljali spopad nogometašev Sebastjana Cimirotića in Marcosa Tavaresa. Ustvarjalci serije pa so v sodelovanju s Pop TV tokrat poskrbeli za novost. Finale so predvajali v oglasnem bloku v živo.

Lani sta se v Dvoboju za zadnjo steklenico piva Laško spopadla igralca Boris in Sebastijan Cavazza, letos pa sta stavila legendarna nogometaša Sebastjan Cimirotić (NK Olimpija) in Marcos Tavares (NK Maribor). Na spletni strani stava.si so na enega izmed njiju lahko stavili tudi ljubitelji nogometa in piva Laško. Skupaj je bilo »položenih« več kot 365.000 stav, zmagovalca – Marcosa Tavaresa – pa je odločil veliki finale. Gledalci so si ga lahko ogledali s prenosom v živo v oglasnem bloku na Pop TV ali v prenosu na Facebooku.

Pri Luni TBWA o procesu ustvarjanja kampanje pravijo, da je bil zahteven, a izjemno zabaven. Akcija je nastala ob zavedanju, da se oglasne vsebine borijo za pozornost ljudi skupaj z vsemi priljubljenimi vsebinami, ki so jim takrat na voljo. Pa naj bodo to filmi, serije ali glasba. »Umeščanje blagovnih znamk v popularno kulturo je v DNK-ju naše mreže. Menimo, da nam je pri »Stavi« uspelo ustvariti oglasno vsebino, ki je bila z nogometno priljubljenostjo, dvema legendama in nevsiljivo umestitvijo izdelka v samo središče zgodbe za gledalca nedvomno zanimivejša kot običajen oglas. Pa tudi zahtevne tehnične korake nam je skupaj s pravimi partnerji v prenosu uspelo obvladati,« uspeh akcije pojasnjujejo v agenciji.