• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Znani so finalisti za nagrade POMP 2017

Devetčlanska strokovna žirija je objavila ožji izbor najboljših del na področju vsebinskega marketinga v Sloveniji. Zmagovalci bodo znani v četrtek, 28. septembra, v Klubu Cankarjevega doma v Ljubjani.

Za predsednico žirije Saro Božanić (Inštitut za transmedijski dizajn) so letošnji finalisti dokaz dviga kakovosti vsebinskega marketinga v Sloveniji. »Prijavljena dela v kategorijah najboljši video, najboljša tiskana revija, najboljše komuniciranje na družbenih medijih izkazujejo zrelost, razumevanje potreb in interesa ciljnih skupin ter specifik trga,« je za MM povedala Božanićeva.

Dela so poleg Božanićeve ocenjevali še Uroš Goričan (Pristop), Nina Sankovič (Snaga), Uroš Najžar (PM, poslovni mediji), Vesna Drole (Policija) in Tina Cipot (Lidl Slovenija). Pri ocenjevanju del so upoštevali, kako vsebina dopolnjuje oziroma izboljšuje ponudbo blagovne znamke, kako relevantna je za ciljno skupino, ki ji je namenjena, ter kako učinkovito se jo uporablja kot del dolgoročne komunikacijske marketinške strategije.

»Največjo pomanjkljivost v prijavljenih delih opažam v merjenju rezultatov komunikacije in preverjanju uspešnosti. Največjo priložnost za dvig kakovosti in inovativnih pristopov pa opažam znotraj kategorije digitalna orodja in najboljši e-novičnik. Nas žirante čaka težko, a zanimivo delo,« dodaja Božanićeva.

Posebna žirija v sestavi Henry Elphick (Velika Britanija), Andrej Štuk (Češka) in Joseph Kalinowski (ZDA) je izbrala finaliste v kategorijah oblikovanja – najboljšo naslovnico in najboljšo oblikovna rešitev na področju vsebinskega marketinga.

Celoten seznam finalistov po kategorijah objavljamo spodaj. Največ prijav so organizatorji zabeležili v kategorijah vplivnostnega marketinga, videa in vsebinskih kampanj.

Najboljša celostna strategija vsebinskega marketinga

·       Komunikacija Mu Cuisine, AV Studio za Ljubljanske mlekarne

·       Strategija vsebinskega marketinga NLB, NLB

·       Strategija vsebinskega marketinga Zavarovalnice Triglav, Zavarovalnica Triglav

Najboljši digitalni medij

·       Moja jezera, Manca Korelc

·       Mr. Gizzmo Chatbot, Val Skupina – gizzmo.si

·       Naravno & Okusno, BPCS za ETA Kamnik

·       Spletni letni pregled Skupine Gorenje 2016, Gorenje

·       Zdravko Lidl, Lidl Slovenija

Najboljši video

·       Alpinci vs. Nordijci, TSmedia, Direct media komunikacije in Mayer McCann za Summit Motors Ljubljana

·       Danes nam je 16 let, AV Studio za Europark

·       Mercedes AMG C63 with an Akrapovič Exhaust System, Akrapovič Kreativa

·       Prevc komplet, Zavarovalnica Triglav

·       Serija videov Naše vrednote, Zavarovalnica Triglav

·       The World's Craziest Contactless Payment, Mayer McCann za Mastercard

Najboljša tiskana revija/časopis

·       Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica

·       Life Simplified, Gorenje

·       Preprosto, Lidl Slovenija

·       Privatno, NLB

·       Simply Clever, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA

Najboljše komuniciranje na družbenih omrežjih

·       Akrapovič na Facebooku in Instagramu, Akrapovič Kreativa

·       Facebook stran ŠKODA Slovenija, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA

·       Snapchat profil Lidl Slovenija, Lidl Slovenija

·       Spar mesto, FUTURA DDB za SPAR Slovenija

·       Val 202 na Facebooku, Twitterju in Instagramu, Val 202

Najboljši e-novičnik

·       Avtomoto Siol.net, TSmedia

·       Leemetini jezikovni nasveti, Leemeta

·       PS interni novičnik, Porsche Slovenija

Najboljši medij(i) javnega sektorja, združenj in neprofitnih organizacij

·       Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica

·       FDV Kariernik, Fakulteta za družbene vede

·       Ne čakaj, postani darovalec, AV Studio in IPPR za Slovenija-transplant

·       Slovenci.si, Urad Vlade Republike Slovenije za Slovence v zamejstvu in po svetu

Najboljša vsebinska kampanja

·       Lidlova Jogurteka, Lidl Slovenija

·       Potresi vedno pretresejo, Zavarovalnica Triglav

·       Praznovanje 25-letnice podjetja Akrapovič, Akrapovič Kreativa

·       Skupnost Pokemon Go Slovenija, Val Skupina – gizzmo.si

·       VIP Poroke, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA

Najboljše nativno oglaševanje

·       Das Welt Auto – Zajamčeno dober občutek, Get.In za Porsche Slovenija

·       Nazaj v šolo? QL bo!, AV Studio za Qlandia

·       Zdravje, Triglav, Zdravstvena zavarovalnica

Najboljši medij(i) internega komuniciranja

·       Interno komuniciranje Porsche Slovenija, Porsche Slovenija

·       Megafon, Akrapovič Kreativa

·       Obzornik – Depresija. Pogovarjajmo se., Zavarovalnica Triglav

·       Vse bo v redu. Tiskani interni rokovnik, Zavarovalnica Triglav

·       Workplace, A1 Slovenija

Najboljši vplivnostni marketing

·       #MINIDENTITETA, Sonce.net za BMW Slovenija

·       60-dnevni popolni AS izziv, Adriatic Slovenica in Miha Geršič, Popolna postava

·       Bosch Home, BSH hišni aparati

·       Coke & Meals, Coca-Cola HBC Slovenija

·       Huawei P10, Sidera za Huawei

Najboljša naslovnica

·       Ambition, pomlad 2017, Slovensko-nemška gospodarska zbornica

·       Celebrating 25 years: Akrapovič Exhibition at Deus ex Machina, Akrapovič Kreativa

·       Naložbenik, št. 16, Zavarovalnica Triglav

·       Obzornik, april 2017, Zavarovalnica Triglav

·       Preprosto, pomlad 2017, Lidl Slovenija

Najboljša oblikovna rešitev na področju vsebinskega marketinga

·       Preprosto, Lidl Slovenija

·       Simply Clever Colours, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA

·       Vse bo v redu, Zavarovalnica Triglav

·       Vse bo v redu. Tiskani interni rokovnik, Zavarovalnica Triglav