• Facebook
  • Twitter
  • RSS

DMS napoveduje prvo B2B-konferenco v Sloveniji

V organizaciji Društva za marketing Slovenije bo 11. oktobra 2017 v Ljubljani prva konferenca o medorganizacijskem trženju v Sloveniji.

Kot je za MM povedala Lea Lipovšek, članica Upravnega odbora DMS in vodja sekcije za B2B marketing v DMS, je prva slovenska B2B konferenca je namenjena podjetjem, ki si želijo rasti. »V B2B sferi, ki je za slovensko gospodarstvo bistvena, prepoznavamo veliko priložnosti za rast, ki jih prinaša razumevanje kupca. Namesto razlaganja, kako bi moralo biti, smo se odločili za proaktiven in pozitiven pristop. V celodnevnem dogodku bodo svoje znanje in izkušnje z nami podelila vrhunska podjetja, ki rastejo s svojimi B2B kupci,« pojasnjuje Lipovškova. 

Svoje izkušnje in znanje bodo na konferenci delili Gorazd Lampič, soustanovitelj in direktor podjetja Elaphe pogonske tehnologije, Petra Melanšek, direktorica in solastnica Vivapena, Janez Öri, direktor za marketing in strategijo pri Iskratelu, Uroš Cotelj, vodja poslovnega razvoja pri Knauf Insulation, prof. dr. Andreja Jaklič s Centra za mednarodne odnose na FDV,  Erna Povh, produktni vodja pri Adrii Mobil, Anja Molan, vodja digitalnega marketinga pri NiceLabel, in Mirela Kurt, vodja prodaje pri Bisnode Slovenia. Kot mednarodni govorec bo predaval Johann Wrede, globalni podpredsednik strateškega marketinga pri SAP Hybris.

Vendar pa kot poudarjajo v DMS, ciljna publika dogodka niso le marketingaši. »Konferenca bo združila vodilne v prebojnih podjetjih, ki se želijo osredotočiti na kupca. Udeležili se je bodo direktorji, vodje prodaje, vodje razvoja, strategije … želimo si preseči silosne strukture in okvirje ter povezati vse, ki se zavedajo, da lahko dolgoročno uspešen poslovni model postavijo le skupaj z zadovoljnimi strankami,« dodaja Lipovškova.

B2B konferenca bo v sredo, 11. oktobra 2017, v Klubu Cankarjevega doma v Ljubljani.