• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Bi tekli z zvezdami slovenskega športa?

Zavarovalnica Triglav 9. septembra na Brdu pri Kranju organizira 6. Triglav tek, ki vključuje tudi aktivacijo z znanimi slovenskimi športniki kot ambasadorji. Ti na vodenih skupinskih treningih in na prireditvi skrbijo za motivacijo rekreativnih tekačev.

»Namen Triglav teka je spodbujanje rekreacije, poleg tega pa tečemo tudi za dober namen. Letošnja dobrodelnost je namenjena novorojenčkom, zato bomo donacijo podelili dvema slovenskima porodnišnicama in ultrazvočnemu društvu,« pojasnjujejo v zavarovalnici.

Z akcijo, ki je delo ekipe v hiši, ciljajo predvsem na rekreativne tekače in družine, ki želijo zdravo preživeti prosti čas. Akcija poteka na družbenih omrežjih in spletnih medijih, po kanalih medijskih pokroviteljev (tisku, spletu  ter radiu) in v lastnih medijih. Poleg tega potrošnike na dogodek vabijo z mobilnim, zunanjim in spletnim oglaševanjem. Promocijski video je Zavarovalnica Triglav zasnovala s produkcijsko hišo Videomedia.

Vodeni treningi z ambasadorji

Ambasadorji letošnjega teka so znani slovenski športniki, kot so Žan Košir, Jakov Fak, Klemen Bauer, Teja Gregorin, Cene Prevc in mnogi drugi. Pojavljajo se v oglasih, informacije o teku pa širijo tudi na svojih družbenih omrežjih. V promocijo pa so vključeni tudi aktivno, saj so prisotni na vodenih treningih. V Triglavu menijo, da to predstavlja za udeležence veliko dodano vrednost, hkrati pa povečujejo prepoznavnost dogodka. »Druženje z najboljšimi slovenskimi športniki in vodenje pod njihovim okriljem je le še dodatna motivacija in prispevek k dobri vadbi,« so prepričani v Zavarovalnici Triglav. S potekom in rezultati akcije so zelo zadovoljni. »Vsi, ki organiziramo dogodke, se dobro zavedamo, da lahko storimo vse za odlično izvedbo. Vendar brez dobrega vremena ni pravega vzdušja in dobre udeležbe. Stiskamo pesti za odlično vreme,« dodajajo v zavarovalnici.