• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: Vodenje SOZ je polno izzivov

Z Mojco Briščik, direktorico Slovenske oglaševalske zbornice, v naslovnem intervjuju 435. MM-a razpravljamo o dejavnostih SOZ-a. Pod drobnogled smo vzeli njene najopaznejše projekte, na katerih je že viden pečat nove direktorice.

Izjemno, intenzivno, poučno in prepolno izzivov - s temi besedami Mojca Briščik opisuje obdobje, odkar je prevzela vodenje Slovenske oglaševalske zbornice. Marsikdo se jo iz novinarskih vrst spomni kot energično in zgovorno piarovko dveh nekdanjih predsednikov uprav Mercatorja. Po dolgih letih v tem poslovnem sistemu, kjer je med drugim vodila tudi blagovnico Maxi, se je pred letom in pol odločila za velik karierni preskok.

Po dvajsetih letih dela na področju medijev, odnosov z javnostmi in prodaje je začutila, da je čas za spremembo. Zato ni oklevala, ko se ji je ponudila priložnost, da prevzame vodenje Slovenske oglaševalske zbornice. »Vizija SOZ-a je ponovno se pozicionirati in utrditi percepcijo, da je stanovska organizacija, ki izobražuje, svetuje in prav tako pomembno obvešča o projektih in drugih vsebinah ter dejavnostih,« je povedala Briščikova. 

V novem MM-u pišemo tudi o pojavu izgorelosti v slovenski kreativni industriji in svetujemo, kako se lotiti negativnih komentarjev na Facebooku. Preverili smo, kateri novi poklici se pojavljajo v marketingu v Sloveniji. Preberete si lahko tudi prispevek o različnih oblikah sodelovanja z vplivneži v digitalnem svetu, pri čemer pa ne spreglejte pasti tovrstnega sodelovanja. Teh žal ni malo. 

MM NOVICE

Zemanta v rokah izraelskega Outbraina

Httpool z novim večinskim lastnikom

CME prodaja Pro Plus

KOLUMMNE

Božidar Novak: Kako v marketingu dolgo živeti in ostati mlad?

Janja Božič Marolt: Kdaj ste pa vi nazadnje ...?

Filip Dobranić: Najboljša oglaševalska platforma

Aljoša Bagola: Kako se dobro soočiti?

MMARKETING

Drugorazredni izdelki v slovenskih trgovinah?

Howard Moskowitz: Glava ne ve, kaj hoče jezik

Negativni komentarji na Facebooku – trda roka ali empatija?

Tehnologija poraja nove poklice, ste pripravljeni?

MED AGENCIJAMMI

Bi imeli istospolno usmerjeno želvo za domačega ljubljenčka?

Marco Cremona, kreativec v tehnološkem velikanu

Nova podoba SOF: motivacija, ambicija, entuziazem

Naših najboljših 10: BBDO Zagreb

DIGITALNO

Primož Žižek: Internet je »superstroj«, ki nas je vse povezal

Transparentnost v dobi vplivnežev

Vplivajte z vplivneži!

Poletni odtenki dogajanja na družbenih omrežjih

AKADEMMIJA

Knjiga, ki ruši mite o milenijcih

BledCom v petindvajseto leto obstoja

Kvazi odkritost zamenjajte z noro odkritostjo

MMEDNARODNO

Ključno je ustvarjanje odnosa

MMalta, MMediji, MMünchen ...

Disneyjeva misija: ponovno odkrivanje sreče