• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dobri burgerji za dober namen

V akciji Dobrodelni burgerji moči združujejo ljubljanski ponudniki burgerjev. Del sredstev, zbran od prodanih burgerjev, bodo namenili nevladnim organizacijam. S ključnikom #dobrodelniburgerji bo akcija potekala tudi na družbenih omrežjih, uradno maskoto pa je oblikovala Teja Kleč.

Med 28. avgustom in 10. septembrom 2017 bo pet ljubljanskih ponudnikov burgerjev na osmih lokacijah ponujalo posebej za (dober) namen akcije ustvarjene burgerje. En evro od nakupa z oznako Dobrodelni burger bo donacija izbrani dobrodelni ustanovi. Sodelujejo Hood Burger, Lars & Sven, Majmun, Kavarna Tiskarna in Tabay Brothers, vsak ponudnik pa bo sredstva namenil drugi nevladni organizaciji.

»Poleg tega, da se za delovanje programov nevladnih organizacij zbere prepotreben denar, je eden od poglavitnih ciljev ta, da se s takšnimi akcijami pokaže, da imajo podjetja in nevladne organizacije, za katere se zdi na prvi pogled, da so dostikrat na nasprotnih bregovih, veliko skupnega,« pojasnjuje Uroš Bonšek iz Centra za informiranje, sodelovanje in razvoj nevladnih organizacij (CNVOS), ki vodi in koordinira akcijo. Na ta način želijo spodbuditi podjetja in nevladne organziacije k pogostejšemu sodelovanju.

Več informacij (in burgerjih) si lahko preberete tukaj.