• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Opazili smo: Glasba z osebno noto

Jazz kamp Kranj je eden najbolj uveljavljenih jazz festivalov pri nas. Tudi letos so ga v sodelovanju s Publicisom in Europlakatom komunikacijsko podprli s celostno akcijo. Njena avtorja Petja Montanez in Klemen Selan poudarjata svobodo, ustvarjalni zanos in subjektivnost.

Jazz kamp Kranj se vsako leto predstavi tudi z novo grafično podobo, ki je bila v preteklosti že večkrat nagrajena na Slovenskem oglaševalskem festivalu. Avtorja tokratne izpostavljata spontanost pri njenem nastanku. »Ideja se je utrnila ob poslušanju pesmi Take five - The Dave Brubeck Quartet. Nekako sva hotela izpostaviti tisto najboljše, kar nam jazz ponuja; svobodo, zanos pri ustvarjanju in subjektivnost. Vsak poslušalec jazz dojema na svoj način in ga tudi drugače sprejema. Vendar je v vsakem primeru glasba tista, ki se slehernika vselej dotakne. Za osnovno podobo sva uporabila črno bel motiv, ki pa v sebi nosi več sporočil. Na prvo žogo preprosto, a vredno vnovičnega ogleda, kar pa velja tudi za blagozvočno jazz pesem,« pojasnjujeta avtorja.

Sodelujoči:

Naročnik: Jazz Kamp Kranj / Gregor Grašič

Kreativni direktor in tekstopisec: Klemen Selan

Umetniška direktorica: Petja Montanez

Oblikovalka: Lea Mesarič

Vodja projekta: Nika Brodnik

Asistent vodje projekta: Blaž Žnidarec

Produkcija: Luka Štigl in Jan Kok  (SquareME)