• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Websi in Lidl Slovenija izzivata mlade prvake

Organizatorji tekmovanja Websi Spletni prvaki 2017 v sodelovanju z Lidlom Slovenija predstavljajo kreativni izziv za mlade do 30. leta starosti. Prijave sprejemajo do 31. avgusta 2017.

Na Lidlov kreativni izziv so vabljeni vsi posamezniki ali skupine »digitalcev« v  starosti do 30 let. Zmagovalec bo tisti, ki bo predstavil najboljšo rešitev na vprašanje »Kako družine z otroki preko aktivnosti na spletu pripeljati v fizično trgovino, da postanejo in ostanejo kupci Lidla Slovenija?«.

»Naša želja je spodbuditi k razmišljanju tiste, ki se verjetno velikokrat znajdejo v naših trgovinah kot kupci, ki pa morda ob nakupovanju pomislijo še, kako bi se lotili kakšnega marketinškega ali komunikacijskega izziva v Lidlu Slovenija.,« je povedal Valentin Bufolin, vodja področja marketinga v Lidlu Slovenija.

Komisija bo izbrala tri finaliste, ki bodo rešitve predstavili na WEBSI dnevu 15. septembra 2017. Več informacij o izzivu najdete tukaj.

Websi dan poleg predstavitve najboljših digitalnih projektov (za nagrade se letos potegujejo 103 projekti) najavlja tudi številne delavnice in predavanja. Vsebine so pripravili v sodelovanju s številnimi slovenskimi agencijami in podjetji, kot so Enki, Grey Ljubljana, Agencija 101, AV studio, Infinum, Luna TBWA, iPROM, E-laborat in Lidl Slovenija.

Zgodnje (in cenejše) prijave so možne do 20. avgusta 2017 tukaj.