• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ali je to najslabši virtualni pomočnik?

Zavarovalnica SafeAuto se s serijo oglasov norčuje iz virtualnih pomočnikov, kot je Amazonova Alexa. Predvsem pa s parodijo ciljajo na navdušenje uporabnikov, ki njihovim nasvetom brez pomislekov verjamejo.

V središču serije oglasov je virtualni pomočnik oziroma luč na leseni postavitvi z imenom Fârnhäan. Uporabniki od njegovih nasvetov nimajo pretirane koristi, saj nobenega ne poda pravilno. Poleg tega odgovore podaja v angleščini z močnim nemškim naglasom (z njo se je daleč najbolj proslavil avstrijski igralec Arnold Schwarzenegger). Med drugim vam bo podal zelo neokusen recept za baklavo, trenutni čas v Tokiu pa »prestavi« v leto 1983. Če ga vprašate, katere so novice dneva, vam bo odgovoril, da je vse v redu. Tako kot že nekaj dni prej.

Fârnhäan bo potrošnike zabaval na spletu in družbenih omrežjih. »Včasih smo ustvarjali vsebine za sedem kanalov, danes je teh kanalov sedemsto. Nimamo dovolj sredstev, da bi ustvarjali vsebine za vsak kanal posebej. Lahko pa Fârnhäan pove sedemsto različnih odgovorov,« je povedal Charlie Kordes, vodja uporabniške izkušnje pri SafeAuto.