• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SEMPL nagrajuje najboljšo PR-strategijo in kreativno uporabo tehnologije

19. konferenca medijskih trendov SEMPL predstavlja dve novi tekmovalni kategoriji, in sicer za najboljšo PR-strategijo ali promocijo ter za najboljši tehnološki pristop. Prijave del se odprejo 1. septembra 2017.

Poleg nagrad Sempler za najboljše medijske strategije v regiji Adriatik v devetih obstoječih kategorijah bo žirija ocenjevala še najboljše akcije s področja odnosov z javnostmi ter najbolj inovativno in kreativno rabo tehnoloških orodij. V tekmovanje je mogoče prijaviti projekte, ki so potekali v času od 1. novembra 2016 do 30. oktobra 2017. Prijaviteljem so podrobni opisi posameznih kategorij na voljo na spletni strani konference.

23. novembra bo v Portorožu tako podeljenih enajst zlatih semplerjev in veliki Sempler za najboljšo medijsko strategijo leta 2017. Podelili bodo tudi nagradi TOP SEMPL za medijskega menedžerja leta in medijsko zvezdo prihodnosti.