• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Američani najbolj zaupajo britanskim medijem

Ameriški mediji in viri novic očitno izgubljajo zaupanje domače javnosti. Ta najbolj zaupa britanskemu tedniku The Economist, dnevniku The Guardian, tiskovni agenciji Reuters in televizijski mreži BBC.

Foto: Pixabay

Ugotovitve temeljijo na raziskavi Inštituta za novinarstvo Univerze v Missouriju v kateri je sodelovalo osem tisoč Američanov in 28 medijskih organizacij. Poleg omenjenih britanskih medijskih blagovnih znamk visoko zaupanje uživajo še javna televizija in ameriški neprofitni medijski organizaciji NPR in PBS.

Na drugem koncu priljubljenosti so ameriška konservativna medija Occupy Democrats in Breitbart ter spletna medijska hiša Buzzfeed. Ugotovitve so še toliko bolj zanimive, ker se na lestvici najmanj zaupanja vrednih pojavljajo družbeni mediji, internet in predsednik ZDA Donald Trump.

»S številnimi poročili o lažnih novicah in predsednikom države, ki medije označuje za sovražnike ljudstva, novinarje čakajo novi izzivi. Ta vprašanja se nanašajo predvsem na zaupanje javnosti v medijske organizacije,« je v povzetku raziskave zapisal njen avtor Michael W. Kearney.

Najbolj zaupanja vredni:

1. The Economist

2. Javna televizija

3. Reuters

4.  BBC

5.  NPR

6.  PBS

7.  The Guardian

8.  The Wall Street Journal

9.  Los Angeles Times

10.  The Dallas Morning News

Najmanj zaupanja vredni:

1. Occupy Democrats

2. BuzzFeed

3. Breitbart

4. Družbeni mediji

5. Donald Trump

6. Infowars

7. Yahoo

8. Internet

9. Huffington Post

10. The Blaze