• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Apple je na Instagramu

Apple je kot podaljšek promocijske akcije »Fotografirano z iPhonom« (#ShotOniPhone) odprl uradni profil na Instagramu. S fotografijami uporabnikov naj bi predstavljal »moč« iPhonove kamere. V dobrem dnevu je dobil skoraj 450 tisoč sledilcev.

Čeprav so na Instagramu že nekaj časa aktivne Applove podznamke, kot so Apple Music, iTunes in iBooks, pa so uradni profili matičnega podjetja na družbenih omrežjih bolj ali manj tiho. Precej pozno odprtje profila na Instagramu preseneča, ker sta prav iPhone in z njim povezana fotografija eden glavnih Applovih marketinških asov. Ali, kot so novico komentirali pri tehnološkem portalu The Verge: »Če se hočete važiti s kakovostjo svoje kamere, je Instagram prava platforma za vas.«

Instagram ima okrog 700 milijonov uporabnikov, pri čemer jih je velik del lastnikov iPhona. S tem je Apple odprl še en kanal za komunikacijo s svojimi uporabniki, spodbujanje njihove kreativnosti in promocijo prihajajočega iPhona 8.