• Facebook
  • Twitter
  • RSS

S »tripom« po Evropi Hitradio Center dosegel tretjino Slovenije

Konec junija je Hitradio Center v partnerstvu z A1 Slovenija uspešno zaključil akcijo na Facebooku. »A1 Trip« po Evropi z jutranjima moderatorjema Tanjo in Korijem je v dobrem tednu dosegel tretjino (34 odstotkov) prebivalstva v Sloveniji.

Foto: Facebook

Hitradio Center je vsakega izmed jutranjih moderatorjev poslal na svoj konec Evrope, približno enako oddaljen od studia Hitradia Center. Kori je odpotoval v špansko Corio, Tanja pa v švedsko Uppsalo. (Od)potovala sta brez denarja, le z neomejenim prenosom podatkov. Naloga? Čimprejšnji prihod v studio.

Vsak od njiju je imel na voljo pet objav za »dokumentiranje« dogodivščin in izzivov na njuni uradni strani na Facebooku. Če sta pod objavo do naslednje prejela tisoč všečkov in je bila objava stokrat deljena, sta dobila deset evrov.

V času tajanja akcije (med 12. in 23. junijem) jim je uspelo doseči 34 odstotkov slovenskega prebivalstva med 10. in 75. letom starosti. S 50 tisoč sledilci strani so dosegli vključitev 230 tisoč uporabnikov, kar je 453-odstotna konverzija.

O  »A1 Trip« so poročali tudi tuji mediji, kot sta All Access in RadioSzene.

Spodaj objavljamo veliki finale.