• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Epska oglaševalska tekma se je začela

Z 31. julijem 2017 so se uradno odprle prijave za mednarodne oglaševalske nagrade Epica. Poglejte, kaj prijaviteljem sporoča Spencer Baim, predsednik žirije in glavni strateg medijske hiše Vice.

Letos se mednarodno oglaševalsko tekmovanje Epica predstavlja s promocijsko kampanjo, ki je delo hišne ekipe. Slogan »Gledamo vas!« (»We are watching you!«) sestavljajo izrezki črk iz revij in spletnih strani medijev, ki so tudi člani žirije. Žirija Epice je namreč edina novinarska žirija na svetu. Letos sta se ji pridružila še indijski The Economic Times in španski Marketing Directo.

Člani žirije, v kateri je deveto leto zapored tudi urednik Marketing magazina Marjan Novak, bodo presojali prijavljena dela tudi v dveh novih kategorijah. To sta glasbeni video ter spletne in mobilne storitve.

Uradna podelitev nagrad bo 16. novembra 2017 v berlinski koncertni dvorani Meisterstaal.