• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zemanta se združuje z Outbrainom

Podjetje Outbrain, ki je razvilo platformo za priporočanje vsebin, je prevzelo Zemanto, enega prvih slovenskih startupov. S prevzemom podjetje s sedežem v New Yorku krepi storitve nativnega programatičnega oglaševanja.

Soustanovitelj Zemante Andraž Tori, soustanovitelj podjetja Outbrain Ori Lahav in soustanovitelj Zemante Boštjan Špetič. Foto: Zemanta

Kot so zapisali v sporočilu za javnost, prevzem Zemanti omogoča rast poslovanja z obstoječimi strankami in pospešeno globalno širitev. Zemantina rešitev za nativno programatično oglaševanje (DSP) bo sicer še naprej delovala kot samostojna spletna storitev. Outbrainu naj bi služila kot nadgradnja obstoječe rešitve »Interest Graph« (seznamu zanimanja uporabnikov), s katero naj bi na mesečni ravni dosegli milijardo uporabnikov.

Z združitvijo nameravata podjetji »spremeniti« oglaševalsko krajino. Nativno oglaševanje želita postaviti na prvo mesto v digitalnem oglaševalskem kolaču. S prvega mesta želita izrniti prikazno oglaševanje, ki je po poročilu raziskave AdEx BenchMark 2016 že tri leta zapored najhitreje rastoči format spletnega oglaševanja v Evropi.

»Digitalno oglaševanje je zraslo na podlagi povečane učinkovitosti programatičnega zakupa oglasnega prostora in učinkovitosti nativnega oglaševanja. Oglaševalcem ne bo več treba žrtvovati enega v zameno za drugo,« je povedal Yaron Galai, direktor podjetja Outbrain. 

Zemanto, ki ima tako kot Outbrain sedež v New Yorku, sta leta 2007 ustanovila Boštjan Špetič in Andraž Tori.