• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kako pogosto objavljati na družbenih omrežjih?

Rok trajanja objav bi vas moral zanimati, če vam je vsaj malo mar za prisotnost na družbenih omrežjih. Ameriško svetovalno podjetje Vivial je pripravilo infografiko z opredeljeno »življenjsko dobo« objav glede na platformo.

Foto: Pixabay

Pogostost objav je v prvi vrsti odvisna od same platforme oziroma od njene priljubljenosti. Twitter, Facebook in Instagram so družbena omrežja, ki jih uporabniki pregledujemo po večkrat dnevno. Zaradi množičnosti »čivkov« na Twitterju je minljivost vaše objave precejšnja in po osemnajstih minutah ne bo več opazna. Podobno je s Facebookom, ki z uvajanjem sprememb v algoritmu vztrajno otežuje vidnost vaših objav. Na Facebooku svetujejo objavljanje na vsakih pet ur.

Po drugi strani Instagram in LinkedIn (še) ne dosegata nasičenosti objav kot prej omenjeni platformi, zato pri Vivialu svetujejo objavljanje enkrat dnevno. Pri platformah, kot sta YouTube in Pinterest, Vivial poudarja kakovost objav. Objavljate lahko tudi na vsakih nekaj tednov.