• Facebook
  • Twitter
  • RSS

YouTube oglaševalcem vrača denar. No, nekaj denarja.

Če se bodo oglasi prikazovali poleg esktremističnih vsebin, vam vrnemo denar, sporočajo iz YouTuba. Sicer, recimo pošteno, potezo spremlja malce grenak priokus – povračila so lahko res minimalne vsote. Do sedaj najmanjša je bila tri dolarje ali dobra dva evra.

Foto: Pixabay

Raziskava britanskega časopisa The Times je februarja pokazala, da so blagovne znamke, kot so Mercedes, Honda in Disney, nehote oglaševale na spletnih straneh ekstremističnih in terorističnih skupin. YouTube je najavil spremembe v obravnavanju spornih vsebin in posledično prikazovanju oglasov. Kot smo pisali v 431. številki MM-a, je vrsta velikih blagovnih znamk »potegnila ročno« oglaševanju na YouTubu. Nedavno so Facebook, Youtube, Microsoft in Twitter stopili skupaj v boju proti terorizmu.

Po novem naj bi oglaševalcem, ki so prenehali oglaševati, na YouTubu ponudili vračilo denarja. Kot poroča Financial Times, naj bi v nekaterih primerih ta znašala manj kot tri dolarje. YouTubova politika vračila denarja sicer predvideva povračila v primerih, ko so se oglasi prikazovali na spornih straneh ali straneh, ki niso del kampanje oglaševalca. Nizka povračila naj bi bila posledica nizke obiskanosti strani teroristov.