• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Fini oglasi: Ali je to najboljša najslabša zabava v Cannesu?

»After« posnetki dogodkov, sploh pa zabav, skušajo dogajanje prikazati v najboljši možni luči. Saj veste, vsi so polni hvale, kritike pa se verjetno utopijo nekje v kozarcu ali petih. Animacijski studio Liga01 in agencija Sizzer sta za promocijo svoje zabave na letošnjih Kanskih levih ubrala zelo nevsakdanji pristop.

V videospotu/oglasu/dokumentarcu lahko slišimo komentarje mnogih uglednih imen svetovnega oglaševanja, ki se z navdušenimi organizatorji zabave sploh ne strinjajo. Kaj za vraga je Liga01? Kako se sploh pravilno izgovori Sizzer? To so tisti, ki vsako leto znova vse »zas****o?

Darre van Dijk (s katerim sta se v Cannesu pogovarjala naša »Mlada leva«) iz TBWA Amsterdam pravi, da je zabava precenjena. Boris Veldhuijzen van Zanten, direktor tehnološke konference The Next Web, pa ugotavlja, da so organizatorji (verjetno) v redu ljudje, a da na zabavo vseeno no bo šel.