• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: Velika mala agencija, ki posel jemlje osebno

Na naslovnici julijjske (dvojne) številke MM-a, so Miha Bevc, Janja Poglajen, Tina Cirman Popovič in Milan Slana, partnerji v agenciji BPCS. V osrednjem intervjuju si lahko preberete, kako se počutijo na samostojni poti in kako krmarijo po razburkanem slovenskem oglaševalskem okolju. Seveda pišemo tudi o velikem uspehu agencije Grey Ljubljana na Kanskih levih in priznanju ustvarjalcem akcije »Slovenija, moja dežela.«

Vsakokrat, ko se na oglaševalskem trgu pojavi novinec, še posebej, če se odloči za samostojno pot, ga vsi sprašujejo, kako mu gre. To se dogaja tudi ustanoviteljski četverici agencije BPCS. Naj vam na tem mestu potrdimo, da so uspešni. Lani so po podatkih AJPES-a zabeležili že več kot pol milijona evrov prihodkov. Sami sicer v prvi vrsti ne izpostavljajo svojih poslovnih rezultatov, temveč naročnike, ki so jim hvaležni, da so jim že takoj zaupali.

Ime BPCS (inicialke priimkov partnerjev) si še danes marsikdo težko zapomni. Ali kot sami duhovito zapišejo na svoji spletni strani: »Če si še vedno ne morete zapomniti našega imena, ne skrbite. Tu smo zato, da si bo svet zapomnil vašega.« BPCS je letos junija praznovala drugo obletnico delovanja. nase pa je opozorila predvsem z opaznimi oglaševalskimi akcijami za Tuš in Merkur.

»Pozitivna plat zgodbe je dejstvo, da smo uspeli v dveh kampanjah pozicionirati Tuš, kot smo si ga želeli. K temu je zagotovo pripomogla tudi debata na spletu, ki jo je sprožil omenjeni oglas. Naj poudarim, da s komunikacijo ne želimo razdvajati Slovencev, temveč si jih želimo povezovati,« »tisti« Tušev oglas komentira Miha Bevc, kreaitvni direktor pri BPCS.

MM NOVICE

Red za zasluge ustvarjalcem akcije »Slovenija, moja dežela«

Grundig pomaga Sloveniji povrniti spoštovanje do hrane

Epica vas gleda!

KOLUMMNE

Božidar novak: Marketing izobilja

Janja Božič Marolt: »Fejsbuk« ali »Fejstbum« 

Filip Dobranić: Slika v sliki pove več kot 10001000 besed

Aljoša Bagola: kaj je smisel življenja? »Just do it.«

ODNOSI Z JAVNOSTMI

Hudičevi piarovci


Medijska slika (avtoportret?) vrednosti slovenskih komunikatorjev

MMARKETING

Jaz, marketinški robot


SMK: Marketinški vodnik po prihodnosti


Mind Wide Open 2017: Feniksov let slovenskega marketinga

 

FESTIVALSKI TURIZEMM

DiGGit: Skrajno usmerjeni h kupcu

Interact 2017: Šteje kakovost in ne količina


24. Zlati boben odprl prijave

MED AGENCIJAMMI

Kako je nastajala »Slovenija, moja dežela«

Naših najboljših 10: Via Media

Dragan Markešić: »Omejujejo nas le meje trga«

MMEDNARODNO

Ključno je ustvarjanje odnosa 

Kreativna pomlad v Avstriji

MED ZNAMMKAMI

O identifikaciji, potrošnikih in njihovih znamkah

Piškoti z osebnostjo