• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Po nove zmage z novo podobo

Rokometni klub Celje Pivovarna Laško v novo sezono vstopa v prenovljeni celostni grafični podobi, ki je delo agencije Medias kreativ.

Klub je novo podobo napovedal v okviru praznovanja 70-letnice, ki so jo obeležili v letu 2016. V agenciji Medias kreativ pojasnjujejo, da je podoba zasnovana trajnostno. Logotip kot ključen element je zasnovan tako, da ga v prihodnje ne bo treba menjati, temveč zgolj osveževati.

»Poslanstvo športa je, da nas povezuje – združuje različne generacije tukaj in zdaj. RK Celje je pomemben povezovalec tako lokalnega kot tudi širšega okolja, zato smo z novo podobo želeli grafično in komunikacijsko izpostaviti njegovo dolgoletno tradicijo, izkušnje in zavidljive športne uspehe, hkrati pa z njo opomniti tudi na bogato zgodovino okolja, iz katerega prihaja klub,« je idejo nove podobe komentiral Gašper Puhan, direktor agencije Medias kreativ.