• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zlati boben in MOL k sodelovanju vabita Mlade bobnarje

Letošnji izziv tekmovanja Mladi bobnar bo oblikovanje plakata na temo krepitve blagovne znamke. In sicer bodo imeli kreativci do 30 let starosti nalogo skomunicirati slogan »Ljubljana – mesto za doživetja kulture in umetnosti«. Dela bo ocenjevala petčlanska žirija, vodila jo bo Tereza Svěráková, glavna kreativna direktorica pri Y&R Češka.

Tereza Svěráková je svojo kariero začela v agenciji McCann Erickson Praga. Preden se je pridružila Y&R, je bila kreativna direktorica pri Leagas Delaney Praga. Skrbela je predvsem za komunikacijo blagovne znamke Škoda Auto. Za svoje delo je prejela številne nagrade, med drugim na festivalih Eurobest, One show in Cannes Lions.

V žiriji so še Tjaša Ficko, podžupanja Mestne občine Ljubljana, Gosia Drozdowska, kreativna direktorica, FCB Varšava,Franz Riebenbauer, generalni in kreativni direktor, Riebenbauer Design, Avstrija, in Philipp Schwartz, vodja strateškega načrtovanja, BBDO Berlin.

Mladi bobnarji bodo s kreativno in oblikovno zasnovo plakata na svoj način komunicirali sporočilo: »Ljubljana – mesto za doživetja kulture in umetnosti«. Rok za prijavo del je 4. september 2017, prijavite pa se lahko tukaj. Avtorja najboljšega plakata bo Mestna občina Ljubljana nagradila s 3.000 evri nagrade, Zlati boben pa s polno prijavnino za osebno udeležbo na Zlatem bobnu 2018.

Več o tekmovanju za Mlade bobnarje na povezavi, o 24. Zlatem bobnu pa tukaj.