• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V slogi je oglaševalska moč

Slovenska startupa Coolio! in Beeping sta z akcijo »V minuti do čistega doma« združila moči. Na Cooliovih avtomobilih je svoje storitve oglaševal Beeping, spletna platforma za čiščenje gospodinjstev.

Beeping omogoča naročanje storitev čiščenje doma preko spleta. Prepričani so, da lahko čas, ki ga porabimo za čiščenje, namenimo tudi prijetnejšim aktivnostim. Svoje storitve te dni na ljubljanskih ulicah oglašujejo na avtomobilih Coolio! Gre za platformo, ki voznikom (z veljavnim vozniškim izpitom) omogoča, da zaslužijo z oddajanjem oglasnega prostora na svojih avtomobilih.

»Združevanje in povezovanje zanimivih podjetniških projektov ni le koristno, ampak tudi nujno,« pravi Jan Dobrilovič, soustanovitelj in direktor podjetja Beeping.

»Kampanja s podjetjem Beeping nam predstavlja lep izziv, saj gre za mlado rastoče podjetje. S kampanjo želimo med prebivalci Ljubljane povečati prepoznavnost. Vozniki Coolio! avtomobilov bodo zato v času trajanja kampanje postali pravi Beepingovi ambasadorji,« dodaja Luka Vončina, direktor podjetja Coolio!.