• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Sedi, pet!« za New Moment New Ideas Company

Srbska agencija New Moment New Ideas Company se s 64. mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions vrača v velikem slogu. Projekt »Knjiga miru« (»One Book For Peace«), ki so ga v sodelovanju z agencijo Y&R Dubaj pripravili za Medreligijski svet Bosne in Hercegovine, je bil nagrajen s kar petimi kanskimi »levi«.

»Pojem enotnosti je lahko večen vir navdiha. Hkrati je motivacija in izziv za komunikacijo, da se vedno znova prilagaja in pri tem ustvarja inovativne rešitve. Knjiga je v tem primeru naš skupni korak k enotnosti. Prepričani smo, da je to šele začetek,« sta povedala Ana Šutić, kreativna direktorica, in Igor Milovanović, umetniški direktor. 

»Knjiga miru« poudarja pomen harmonije in medsebojnega sobivanja za obuditev harmonije v svetu, kjer so konflikti v porastu. Osredotoča se na podobnosti (in ne razlike med Biblijo in Koranom). Poudarja tudi pomembnost dialoga med pripadniki različnih ver in »začeti pogovor med običajnimi ljudmi.« Avtor knjige je novinar Mirnes Kovač ob pomoči teologov Muhameda Fazlovića (islam) in Pavla Mijovića (krščanstvo).

Število prejetih kanskih levov agencije se je tako skupaj povzpelo na osem.